Brev:
Powernap - 2 mdr.
25. august 2022
Alder:
2 mdr.
Powernap - 2 mdr.
Kære Helen.
Tak for din seneste hjælp omkring amning, det har været til stor gavn. Der er kommet ro på herhjemme og mælken er på vej retur.
Vi kan dog opleve, at vores dreng bliver irritabel og frustreret når han ammes sidst på eftermiddagen og vil ikke give sig hen til søvnen. Vi har forsøgt med en flaske med god effekt - hvad tænker du om det?
Jeg har et spørgsmål omkring lur. Vores dreng sover godt om natten, vågner ca hvert tredje time og bliver ammet og falder nemt i søvn efterfølgende.
Dog oplever vi, at han konsekvent vågner efter 20 min lur, fra han vågner om morgen ca 6-7 frem til han puttes kl 18 (så tidligt fordi han er helt færdig), og sådan har det været meget længe. Jeg har ved min første fødte benytte mig af dit søvnhjul med rigtig god effekt - kan jeg begynde på det nu?(han er 10 uger)
Pt. Er han vågen i halvanden time mellem hver lur. Jeg synes det er synd han ikke får mere kvalitets søvn og jeg har forsøgt ift at få ham til at sove videre, uden den store hjælp. Han sover meget urolig når han sover. Har du nogle gode råd, så vi så småt kan få skabt os en god rytme?
Han falder primært i søvn i soveværelset i vores seng ellers i barnevognen.
Kærlig hilsen
A.