Brev:
3 årig lur
10. august 2022
Alder:
3 år, 3 mdr.
3 årig lur
Hej Helen
Min pige er startet i børnehave og fyldt 3 i maj. Hun har et højt aktivitetsniveau og børnehaven og jeg er enige om hun har brug for hendes lur. Uden er hun overtræt allerede fra ved 16 tiden.
Men, hendes lur er blevet rykket, så hun sover fra kl 14-16. Vi sover fra 22-07, hvor hun indtil videre (det er mit "7-9-13" udtryk) sover godt. I børnehaven sover de fra kl 12-14.
Pt er jeg hjemme på barsel, så jeg kan hente hente og prøver lægge hende til kl. 12, men så skal hun lige komme hjem og så bliver kl. 14. Så jeg ved ikke hvordan jeg skal få den vendt. Det er svært for hende at sove i børnehaven også pga hun skal sove med en masse børn. Det er hun ikke vant til. Hun er vant til hendes lille barnevognskasse.
Har du et godt råd? Jeg har selv din bog om søvn, som indtil videre har vist sig at være guld værd.
Kærlig hilsen
en sove-glad mor