Brev:
5 måneder og natteroderi del II
9. august 2022
Alder:
5 mdr.
5 måneder og natteroderi del II
Hej Helen.
Tak for svar.
Hvordan og hvorledes ift mellemmåltider? Hvad tænker du at give og hvornår?
Pt. Er vi på grød morgen og aften. Jeg syntes det er svært med det mad eventyr. Da vores dreng hurtigt bliver sur, og græder. Han har meget temperament, og derfor ender det ofte i skrig ved mad situationen.. Derfor har jeg ikke altid mod på det når vi er ude..
Har du råd til dette?
Hvordan ændre jeg hans døgnrytme?
Han vågner højst sandsynligt, hvis jeg lægger ham kl 20, skal jeg så vugge ham videre i søvn eller hvordan?
Hilsen
den trætte mor.