Brev:
Råd vedr lur og amning
31. maj 2022
Alder:
12 mdr.
Råd vedr lur og amning
Kære Helen.
Skriver da jeg kunne bruge gode råd vedr. lur / amning inden lur. Vores dreng har sovet i sin barnevogn, som har fungeret fint og stort set altid faldet hurtig i søvn. Vores dreng har sovet i en kørepose, som har fungeret rigtig godt.
Tilbage i april, ville han ikke ligge på ryggen i sin barnevogn og heller ikke på pudsebordet, og her begyndte kampen med at sove i barnevognen. Efterfølgende gik vi med ham, mens han sad og kiggede. Et par gange faldt han i søvn siddende, og kunne derefter lægge ham ned. Måtte tage ham op og vugge ham, og kunne derefter lægge ham i barnevognen. Det blev for tungt for mig, og han ville også gerne bruge mig som sut, og ammes.
Ja, nu er han meget glad for at sove i vores dobbeltseng, og falder i søvn i mine arme. Han for brystet i munden, men drikker ikke det store, da han falder hurtig i søvn. Han sover mellem 1 time og 40 min op til 2 timer og 30 min.
Vi kunne rigtig godt tænke os han blev glad for sin barnevogn igen, og bliver tryg ved at sove med sele på. Til august skal han starte i vuggestue, og skal jo der sove i en barnevogn. Det har før fungeret, og tænker også ham skal vænnes af med at falde i søvn hos mig.
Håber du kan hjælpe os på vej.