Brev:
Aftengråd - 3,5 måned
15. februar 2021
Alder:
3 mdr.
Aftengråd - 3,5 måned
Hej Helen
Vores dreng på 3,5 måned har de sidste 3 aftener grædt helt hysterisk så han hev efter vejret og tårerne trillede. Det lykkes os at hoppe med ham på yogabolden og trøste ham, hvor han falder i søvn af udmattelse efter 10-15 min. Det er ca. mellem kl. 19-20, hvor han har været vågen imellem 2-3 timer siden sidste lur.
Vi har aldrig oplevet vores dreng græde - kun været pylret og utilfreds.
Han er glad det meste af dagen, og kluk-leer og pludre en time inden hvor vi lige så stille gør klar til putning ved at vi putter natdragt på, skifter ble, får aftenflaske (jeg ammer resten af tiden), slukker for fjernsyn og leg. Men lige pludselig trækker det op til storm og han vil ikke amme som han plejer til natten, selvom det virker til han mangler tryghed. Kan der blot være tale om ulvetime?
Han sover godt om natten og for der meste også om dagen. Han sover i hvert fald ca. 15 timer med ca. 3-4 lurer om dagen.
Hilsen