Brev:
40 min søvn
4. januar 2021
Alder:
4 mdr.
40 min søvn
Hej Helen :)
Tusind tak for dit svar!
Jeg forsøger at putte hende 3 gange om dagen, men det ender altid med flere gange, da jeg simpelthen ikke kan få hende videre I søvnen efter 40 min. Føler jeg har prøvet alt!
Hun falder i søvn enten ved mit bryst hvor jeg så bare lader hende ligge i min seng og sove videre ellers vugger jeg hende på en yogabold og ligger hende i vuggen, hvor hun for det meste lige vågner op og ser hun bliver lagt, og sover så videre! Når hun så vågner efter 40 min har jeg prøvet:
1. at give hende bryst
2. Vugge hende videre I vuggen (sengen kan svinges) der kan hun nogengange falde hen hvis jeg bliver ved i 30 min, men vågner 10 min efter jeg er stoppet! Også selvom jeg har fanget hende inden hun vågner helt op!
3. Taget hende op og vugget hende på yogabold igen, der kan hun også falde hen, men aldrig i dyb søvn, selvom jeg sidder længe!
4. Bare ladet hende ligge hvor jeg har nusset hende eller lagt mig ved siden af.
5. Diverse lyde til baby søvn
6. Slyngevugge med motor og uden motor
7  Bare lad hende sove i mine arme
8. Barnevognen. Det kan nogengange (ret sjældent ske at hun sover videre hvis jeg KÆMPER en halv time med at gå enten i slalom, ryster barnevognen lidt eller finde ret heftige sten af gå på!
Jeg putter hende præcis på samme måde om aften. Så snart kl. er over 17:30 så vågner hun ikke efter 40 min mere, og HVIS hun en sjælden gang gør så virker en af ovenstående helt fint!!
Håber du kan hjælpe mig!
På forhånd tak :)
Med venlig hilsen
An