Brev:
Vintertid - 11 mdr.
23. oktober 2020
Alder:
11 mdr.
Vintertid - 11 mdr.
Kære Helen,
Nu er det start skift til vintertid, og mit spørgsmål er, hvordan man gør det bedst med en baby på 11 måneder?
Hendes dagsrytme er ret fast mht. søvn og måltider, så derfor tænker jeg at det er svært at rykke det en hel time på en enkelt dag - men er det alligevel bedst at prøve? Eller skal det gøres over nogle flere dage?
Med venlig hilsen
L.