Brev:
Putte til lur
1. september 2020
Alder:
6 mdr.
Putte til lur
Hej.
Jeg er ved at blive lidt desperat.
Min søn har aldrig ville sove mere end 40-60 min ad gangen om dage de fleste nætter sover han fint med 2-3 opvågninger og sove fra 19-20 til 6 næste morgen.
Men i den sidste periode har det været svært at få ham til at sove lur uden at han bliver sur og han sover kun mellem 30-40 min. Det er nærmest kun hvis han sover ved mig med bryst i munden han kan sove længere. Men har undskyld jeg siger det brug for mor tid nå nu han ikke sover mere om dagen.
Prøver at gå med ham i barnevogn siddende så han kan se ud og når han så virker træt ligger jeg ham ned men dette gør så han han bliver sur og vrider sig i selen og græder så kommer han op og sidde igen og jeg prøver 10 min senere efter måske 4-5 forsøg så bliver han liggende og falder i søvn. Hvis jeg så bliver ved med at gå kan jeg nogle få gange få ham til at sove 60 min men det er sjælden.
Hvis jeg putter ham i hans seng så er det næsten sikker at han vågner efter kun 30-40 min.
Har prøvet at amme ham for at få ham til at sove vidre men det lykkes kun få gange og tid gylper han i stedet.
Nogle guldkorn til hva jeg kan gør ?
Han er ellers en glad dreng som har kravlet og siddet selv de sidste 14 dage og jeg er begyndt at følge det mad skema du tidligere har forslået mig.
Hilsen
søvnig mor