Brev:
Svært ved at overgive sig til søvnen
17. maj 2020
Alder:
2 år
Svært ved at overgive sig til søvnen
Hej Helen
Vi er her den 1 maj flyttet i nyt hus og min datter har egentlig taget det hele i stiv arm og været glad for det hele, ikke de store reaktioner.
Dog synes jeg hun har svært ved at give slip når vi putter hende.
Vi køre de samme rutiner som før vi flyttede, så det har vi ikke ændret på.
Den første aften tog det hende 3 timer at faldet i søvn, så faldt det til 2 timer og nu er vi nede på 1 time. Hun er ikke ked af det, hun ligger bare og snakker osv. Men før vi flyttede tog det hende 20-30 min at falde i søvn og nu altså 1 time.
Vi har prøvet at skubbe det en time frem, fordi vi tænkte om det var fordi det var for tidligt at putte hende, men det lige meget hvad tid så går der 1 time.
Nu ved jeg godt 1 maj ikke er længe siden, men har det noget med flytningen at gøre? Er der noget vi kan gøre for at hjælpe hende på vej eller skal det nok komme?
Hilsen