Brev:
Natteopvågning - part II
21. december 2019
Alder:
7 mdr.
Natteopvågning - part II
Hej Helen
Tak for dit gode svar i forhold til natteopvågninger.
Jeg har et enkelt spørgsmål til den rytme du har lavet.
Du foreslår at hun får en flaske tidlig morgen 5-6. Men vores pige (hvis hun ikke har disse natteopvågninger hvor hun er helt frisk i en time til to), så sover hun igennem til kl 7/7.30.
Så hun spiser ikke naturligt der om morgenen. Skal jeg så give hende havregrød stadig når hun vågner. Eller skal jeg i stedet skifte formiddagsgrøden ud med mælk, så hun får lidt mælk?
Tak!
Med venlig hilsen og god jul!