Brev:
Skimmelsvamp eller alger, hvor barnet sover udendørs
17. november 2019
Alder:
8 mdr.
Skimmelsvamp eller alger, hvor barnet sover udendørs
Hej Helen
Jeg kan forstå, at skimmelsvamp er over det hele udendørs. Jeg har bemærket, at der er mørkegrønne belægninger på overdækket, hvor han sover udendørs. Der er mur på både øst og nordsiden af hvor barnevognen står, så der er kun lidt luftcirkulation.
Er det noget man burde bekymre sig om? Bør vi få det renset, eller er det ligegyldigt når det er udendørs.
Hilsen