Brev:
Ingen søvn nat
17. oktober 2019
Alder:
6 mdr.
Ingen søvn nat
Hej Helen
Tak for dit sidste råd vedrørende at min søn græd når han var sammen med en anden baby, jeg tog rådene til mig og forsøgte til legeaftale at gøre som du sagde, og pludselig gik det hele langt bedre og de endte med at sidde og pludre sammen.
Nu til mit problem/spørgsmål.
Vi kæmper stadigvæk med at holde den lille sovende om natten og det er endda blevet værre. Han får ikke mælk om natten længere og kan også sove uden sutten.
Han ligges kl. 19 eller 20 og derefter vågner han hver time indtil kl 24. ( Han får en nat flaske ) efter 24 vågner han hyppigere og vender og drejer sig og klynker imens og vågner til sidst helt op og græder.
Han har lige fået 4 nye tænder som alle er kommet ud, dog kan vi se 2 mere på vej.
Ørene er tjekket. Og han har besøgt osteopat som sagde han nok var understimuleret men jeg føler jeg stimulerer godt i løbet af dagen.
Han får mælk og grød og så småt lidt af vores mad også. Han bliver træt hurtigt om dagen og brokker sig og klynker langt mere end før. Han er dog stadigvæk smilende og griner meget og meget nysgerrig.
Vil det hjælpe at rykke værelse? Kan det være tigerspring stadig? Gør vi noget forkert ?
Med venlig hilsen
En træt mor