Brev:
Baby sover ikke om natten
19. september 2019
Alder:
5 mdr.
Baby sover ikke om natten
Hej
Min søn som lige er fyldt 5 måneder, har siden han fyldte 4 måneder ikke sovet ordentligt om natten.
Han puttes kl 20 og vågner fra kl 22 og derefter ca hver 10-20min. Smider enten sutten og vil ikke have den igen eller vil have 3 slurke mælk og sover så uroligt videre og vågner kort efter igen indimellem vågner han helt op og vil ikke have det ene eller det andet og brokker sig men ikke ulykkelig gråd. Han kan også ligge og pludre flere timer.
Han er tjekket for for problemer med øre. Skal dog siges han har fået 2 tænder men det var som 3 mdr gammel.
Hvad kan vi gøre for holde ham sovende længere? Skal vi droppe med give mælk? Om natten. Han får grød 3x dagligt han er stor bebs på 11 kg og 72 høj. Vi har hævet sengegærde har slukket lys mv og alligevel vågner han hele tiden.
Vi er meget trætte og får måske Max 2 timer sammenlagt om natten. Om dagen er han meget træt. Og lettere pylret han sover nok ca. 3 timer i dagtimerne sammensammenlagt.
Har du nogle råd til hvad vi kan forbedre? Det som om det startede da vi startede med grød men han har afføringer mv
Med venlig hilsen
Sanne