Brev:
Natble - 3 år, 8 mdr.
10. marts 2022
Alder:
3 år, 8 mdr.
Natble - 3 år, 8 mdr.
Kære Helen
Min store pige på 3,8 år har et stort ønske om at være blefri om matten, men hun tisser ret meget om natten, og bleen er næsten helt fyldt om morgenen og nogle gange tisser hun sågar igennem bleen.
For et halvt år siden ville hun absolut ikke have ble på om natten, og vi prøvede at tage den af og vi fulgte hende ud på toilettet for at tisse af, når vi gik i seng. Det gik super godt de første par dage go hun ville knapt drikke noget om aftenen, fordi hun ikke ville have ble, men efter nogle dage ville hun igen drikke vand om aftenen, og så begyndte hun at tisse i sengen 1-2 gange hver nat og efter yderligere nogle dage måske 1-2 uger, så ville hun igen have bleen på. Hun vågnede ikke for at skulle tisse, og hun er generelt helt væk, når hun sover.
Men nu vil hun altså gerne have den af igen, så jeg kunne godt tænke mig at høre dine tanker omkring dette. Jeg vil selvfølgeligt gerne imødekomme hendes ønske, men tænker ikke hun er klar, når hun tisser så meget om natten, eller hvad tænker du ?
Det skal lige siges at både min mand og jeg tissede i sengen, til vi var ret store. Jeg fik en alarm i lagenet, og det virkede og for min mand var det et stykke op i skolealderen, hvis det har betydning.
Med venlig hilsen
En mor