Brev:
Blefri-trin
9. marts 2020
Alder:
3 år, 2 mdr.
Blefri-trin
Kære Helen,
Vores datter på 3 år og 2 måneder er i løbet af de sidste måneder blevet befri når hun er vågen. Hun får ble på, når hun skal sove middagslur (de dage hvor hun sover til middag, det er ikke alle dage længere), og når hun skal sove om aftenen.
Det går egentlig rigtig fint, og hun er blevet god til at sige til når hun skal tisse og kommer på toilettet. Hun vil dog under ingen omstændigheder lave stort på toilettet, så hun siger selv til, og så får hun en ble på til det også – er det noget, vi bør gøre noget aktivt for at ændre på lige nu, eller er det noget hun kan blive tryg ved af sig selv med tiden?
Vi tænker ikke, at det er tid til at stoppe med bleen når hun sover, men hvordan/hvornår plejer man at skulle starte med det?
Med venlig hilsen
L.