Brev:
Sige nej eller blot aflede?
6. april 2021
Alder:
9 mdr.
Sige nej eller blot aflede?
Hej Helen.
Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg har en datter på 9 måneder, som bestemt ikke er bange for at markere sig, når der er noget, hun er utilfreds med. Hun skriger (på en sur både, ikke trist) - eksempelvis hvis vi ikke underholder hende konstant.
Indtil nu har jeg bare forsøgt at aflede hendes "udbrud" med anden underholdning, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg egentlig bør begynde at markere, at hun ikke skal blive så sur?
Hilsen
mor