Brev:
Hælder mælk og vand ud på bordet
6. januar 2019
Alder:
2 år, 7 mdr.
Hælder mælk og vand ud på bordet
Hej Helen
Vores søn er begyndt at hælde mælken/vandet ud over bordet når vi fx. spiser til aften eller morgen. Han gør det bevidst og vi har prøvet forskellige metoder men intet hjælper? Det skal lige siges at det ikke er forbindelse med når han sur at han gøre det. Han gøre det ude i det blå uden at der har været noget.
Derudover er han også begyndt at slå og nive, igen har vi hvergang sagt "Jeg/vi vil ikke have at du slår skat, det gør ondt av" men det hjælper hellere ikke.
Skal man bare lade det være som det er? Det virker som om at han syntes det er sjovere når vi siger noget til det. Det er nok bare en periode.
Har du nogle gode råd?
Hilsen