Brev:
Opstart i vuggestue
13. februar 2013
Alder:
9 mdr.
Opstart i vuggestue
Hej Helen...
Er der forskel på, hvordan du synes, at en optimal indkøring i vuggestue er - elt efter barnets alder...!?
Vores datter skal nemlig først starte, når hun bliver 1 år - og jeg tænker, om det mon medbringer nogle specielle udfordringer, at hun er noget ældre og formentlig mere bevidst - eller om det kan være en fordel...!?
Og har du et bud på, hvordan man bedst planlægger en indkøring...!? Tænker antal dage på besøg - før jeg prøver at gå... Og hvor længe skal man starte med at gå osv...!?
Glæder mig absolut ikke til at skulle aflevere hende - men skal nok gøre mit bedste for at udstråle, at det er et skønt sted og at jeg er helt rolig ved situationen, men kommer til at ha' lyst til at tage hende med hjem igen...
Og en sidste ting - når man siger farvel... Er det så bare - et kram og et kys - og "hej hej" - vinke og så gå...!? Ligegyldigt om hun græder eller ej...!? Åhhhh - allerede med klump i halsen over, at jeg måske skal forlade hende grædende :-(... Tænker du det er bedst at sige farvel, mens hun fx sidder og leger - eller er det bedre, mens hun er i armene på en pædagog...!?
Puuuuhhhh - måske det er hendes mor, der får det sværest... Det håber jeg virkelig...
Smil fra Malene - der er i mental forberedelse ;-)