Brev:
Kramper i benene gravid
22. juni 2023
Alder:
0 mdr.
Kramper i benene gravid
Hej Helen.
Jeg er gravid i uge 27+4 og det er vores første barn :)
Jeg har de sidste to nætter vågnet med kramper i benene. Det gør vildt ondt og min mand vågner også af at jeg pludselig sætter mig op og råber, fordi benet gør ondt.
Det gør faktisk ondt i begge ben, men det er værst i det ene. Han forsøger at massere mine lægmuskler og efter et par minutter falder benet til ro...
Har du nogen idé om, hvad det skyldes og hvad kan jeg gøre ved det?
Kærlig hilsen
en førstegangsgravid