Brev:
Gravid med halsbrand
18. maj 2023
Alder:
0 mdr.
Gravid med halsbrand
Kære Helen
Tak for en rigtig god brevkasse, som jeg nu har meldt mig ind i, fordi jeg tænker, at der nok dukker mange spørgsmål op hen af vejen, som jeg har brug for svar på :)
Jeg er gravid i uge 10, og det er vores første barn. Jeg har læst, at halsbrand ofte er mest almindeligt sidst i gravidteten, men jeg har altså problemet allerede nu. Derudover så lider jeg stadig af kvalme.. håber virkelig, at det snart går over.
Har du nogle gode råd til, hvordan jeg kan minimere mine vel nok meget almindelige graviditetsproblemer?
Glæder mig til at høre fra dig :)
Hilsen
den førstegangsgravide