Brev:
Moderkage biopsi
23. august 2022
Alder:
0 mdr.
Moderkage biopsi
Hej Helen.
Jeg var til nakkefold i sidste uge og fik flotte tal og dermed lav risiko men da 2 personer i nærmeste familie har fået et barn med trisomi 21 ved man ikke om det er arveligt. Derfor har jeg fået tilbudt og takket ja til moderkage biopsien.
Men jeg er meget bange for aborten, ved du hvornår risikoen for aborten aftager og hvilke symptomer jeg skal holde øje med?
Håber du kan hjælpe
Venlig hilsen
Den nervøse