Brev:
Ang graviditetsuger
4. november 2021
Alder:
0 mdr.
Ang graviditetsuger
Hej Helen.
Jeg har et kort og måske relativt simpelt spørgsmål:
Jeg er lige nu 8+6 og derfor i 9. Graviditetsuge. Jeg bliver dog i tvivl, for med forskellige fagpersoner forstår jeg, at det de er interesseret i er 8+6... Men når min læge så for eksempel siger, at jeg skal begynde at tage kalktilskud, når jeg er 10 uger henne eller hvornår jeg kan forvente nakkefoldsscanning, henviser de så til graviditetsuge?
Når jeg skal fortælle min familie og venner, hvor langt jeg er henne, er der så hvilken graviditetsuge, de interesserer sig for? 🙈
Tak for den tid du bruger på besvarelse af mit spørgsmål
Hilsen den gravide