Brev:
Hvornår kommer de tænder?
5. juni 2023
Alder:
12 mdr.
Hvornår kommer de tænder?
Hej Helen
Tusind tak for en rigtig god brevkasse, som har hjulpet mig rigtig meget igennem det sidste år! :) Det er simpelthen så dejligt at kunne skrive til dig og altid være sikker på at få et godt svar!
Min datter er nu blevet et år, og hun har stadig kun 2 tænder i undermunden. Egentlig er jeg ikke så bekymret, for hun spiser fint uden tænder, og hun ser så sød ud, men jeg begynder da at undre mig og tænker efterhånden en del over, hvornår de tænder mon dukker op..??!.
Jeg ved godt, at jeg ikke skal sammenligne, men når jeg ser på de andre børn i mødregruppen eller børnene i vuggestuen, så har de jo masser af tænder, og min datter har stadig kun de to som dukkede op, da hun var knap 7 måneder gammel..
Jeg er ved at være lidt utålmodig... :(
Kærlig hilsen
Mor C