Brev:
Karsprængninger på kinder
12. april 2020
Alder:
4 mdr.
Karsprængninger på kinder
Hej Helen.
Skriver til dig da jeg har et spørgsmål angående min 4,5 måned gamle datter.
Hun har nogle små karsprængninger på kinderne. Vil høre om det er normalt, og om de går væk igen?
Synes også tit hendes kinder er kolde, selvom hun ellers er dejlig varm? Hun har vidst haft karsprængningerne mere eller mindre fra hun var nyfødt.
Hun har generelt også en meget sart hud, og meget tør. Smører hende dagligt med A-derma exoma control cream, men det skal gøres hver dag, da den meget hurtigt bliver tør igen. Hun bliver også hurtigt meget “spættet” at se på, ofte også selvom hun ikke er kold.
En lille ekstra ting er angående arp. Hun har tendens til arp, og Jeg ordner der for det meste hver dag, da jeg synes der er noget hver dag. Putter baby olie i håret, lader det sidde et par timer og reder så med en tættekam. Men hun har tit også nogle små røde knopper i hovedbunden. Er det mon pga af arpen, eller hvad tænker du det kan være?
Bedste hilsner fra mig