Brev:
Dagsplan snart 17 mnd
13. februar 2020
Alder:
16 mdr.
Dagsplan snart 17 mnd
Hei!
Jeg har ei jente på 16 mnd (snart 17 mnd). Jeg syns det er litt vanskelig å legge opp dagen i forhold til måltider og når hun bør legges på kvelden.
På morgenen må datteren min og jeg opp kl 6. Kl 6.45 leveres hun i barnehagen.
Mat i barnehagen: Kl 7.30 frokost, kl 10.30 lunsj og kl 14 Frukt og brødskive.
Jeg henter henne i barnehagen ca.16.30/16.45, vi er hjemme til kl 17.
Hva skal hun få før barnehagen? Det blir for lenge å vente fra kl 6 til 7.30 med frokost. Og hun bør også få spise med de andre barna 7.30. Og tidspunkt for middag og kveldsmat?
Når bør hun legges på kvelden? Hun sover fra ca 11/11.30 på dagen.
På forhånd takk :)