Brev:
Søvnhjul - 4 mdr.
12. februar 2020
Alder:
4 mdr.
Søvnhjul - 4 mdr.
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål vedr. dine søvnhjul. Min datter er fra 1. Oktober - det vil sige 4,5 måned.
Skal der gøres noget aktivt eller skal man regne med at man automatisk går fra søvnhjulet 3-4 mdr. til søvnhjulet 6-7 mdr.?
Grunden til at jeg spørger er, at vi faktisk er en god blanding af begge lige nu. Hun sover typisk til nat mellem 19.30 og 20.00 og vågner mellem 6.00-6.45. Her imellem har vi nu mellem 3-5 opvågninger hvor hun spiser.
Skal jeg selv gøre noget aktivt for at hun kun spiser som søvnhjul 6-7 mdr.? I og så fald, hvornår begynder man på det?
Hilsen