Brev:
Gylper pludselig, hvorfor?
9. juni 2008
Alder:
6 mdr.
Gylper pludselig, hvorfor?
Hej igen
Bare lige et hurtigt spørgsmål:
Simon er begyndt at gylpe lidt stort set hver dag, hvilket han ellers ikke har gjort i flere måneder er det normalt?
Han gylper både efter mælk, vand og mad - det er ikke alt for meget, men synes måske bare det er lidt pudsigt det er begyndt igen. Han har aldrig været en der gylper meget og han er god til at bøvse, både efter mad og drikke.
På forhånd tak.
Venlig Hilsen Julie