Brev:
Vågner tidligt - 3 mdr.
11. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Vågner tidligt - 3 mdr.
Hej
Jeg har en datter der er 3 1/2 mdr. Hun er begyndt at vågne kl. o5.00 og er bare total frisk, men det er jeg ikke :-( efter at have ammet hende 1-2 gange om natten.
Hun sover 2-3 gange om dagen 2-3 timer og så kommer hun i seng kl. 19.30 - 20.00 , så bliver hun ammet kl.23.00- 23.30 og igen kl 03 og nogle gange kl. o5 og så er det at hun ikke vil /kan falde i søvn igen.
Kan jeg gøre noget eller er det meget normal?( hun kommer så ud og sove kl 07, så er hun træt )
Tak for en rigtig god brevkasse.
Hilsen Emma