Brev:
Skemad og amning - 6 mdr.
26. februar 2008
Alder:
6 mdr.
Skemad og amning - 6 mdr.
Hej Helen
Så er det tid til lidt hjælp igen.
Alexander er nu blevet 6 mdr og får skemad to gange om dagen. Vi startede med skemad da han var 4 mdr og det startede sådan set godt, men nu har vi altså problemer med at give ham det. Hvergang ham skal spise begynder han at larme helt vildt og sidde meget urolig og det er næsten umuligt at give ham det.
Jeg ammer ved siden af og det er som om at det bare er det han vil. Selv om vi har fået ham til at spise en god potion grød så bliver han ved med at larme til han har fået en amme tår efter maden.
Det skal siges at jeg meget gerne vil stoppe med at amme, men det er helt umuligt da ham ikke vil have en flaske. Jeg vil meget gerne have at han snart kan sove igennem han bliver stadig ammet 2-3 gange om natten. Jeg har lavet en plan for vores dag er det ok, eller er der noget der måske skal gøres anderledes?
Kommer i seng kl. 20.00 efter at været blevet ammet
Vågner imellem kl.24-01 og spiser
vågner igen kl. 03 og spiser
vågner igen kl. 05.00 og spiser
står op kl. 06.00
ammes kl. 8.00 og puttes igen
vågner ca kl 9.30 igen
kl. 10.00 en lille amme tår + en power nap
Kl. 12.00 grød
kl.13.00 puttes til middag somme tider en lille amme tår inden
sover ca til kl.15.00
15.30 ammes
17.30 kartoffelmos+ ammetår
20.00 godnat
Vil egentlig gerne høre lidt om hvor meget grød og mælk han egentlig skal have nu.
Håber du kan hjælpe
Med venlig hilsen
Louise