Brev:
Vælling, hvordan?
25. februar 2008
Alder:
4 mdr.
Vælling, hvordan?
Hej Helen
Tak for dit hurtige svar sidst. Jeg har idag været til en øre-næse-hals læge med Aksel og der var, heldigvis, ikke noget i vejen. :-) Så nu satser jeg på at det bare er en fase han skal i gennem mht skrigeriet om natten. I nat sov fx. fra kl.20-23 og var så vågen og glad ml. 23-01 (han blev ammet og lagt i seng igen) derefter sov han til kl. 06.30??? Meget underligt, men meget skønt at få mere end 1½ times sammenhængende søvn :-)
Vi er begyndt på mos i weekenden og han er vild med det. Åbner munden og putter selv skeen ind. Vi vil også gerne give ham lidt vælling og det er her jeg er på bar bund. Hvornår skal det gives hvis det (forhåbentligt) skal have nogen effekt på søvnen? Skal det gives af kop eller flaske?
Prøvede i går at give ham det af flaske, men der kom ikke noget ud. Gav ham det så i et snapseglas, hvor han drak ca. halvdelen. Hvor mange ml. skal han have? Og til sidst, kan det have nogen effekt på hans mave, her tænker jeg på evt. fotstoppelse? Og hvad gør man ved det?
Som du jo nok kan høre, så er jeg lidt på bar bund. Håber at du kan hjælpe mig/os:
Tak endnu en gang for en super brevkasse
Kærlig hilsen
Kaye, Jacob og Aksel