Brev:
Pasning af helt små babyer?
5. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Pasning af helt små babyer?
Jeg er den lykkelige og stolte mor til en dreng på godt og vel en måned. Men her i vores lille familie har faderen desværre ikke mulighed for at tage barselsorlov, da han er selvstændig erhvervsdrivende. Og jeg er ved at gå i stykker!
Jeg kan ikke holde til at 'være på' døgnets 24 timer, ugens 7 dage! Det gør det ikke bedre, at jeg har to eksaminer i løbet af februar, som jeg SKAL nå at læse bare en smule til! Men selv uden dem har jeg et 'umoderligt' behov for at kunne 'mærke mig selv' blot glimtvis! Desværre har jeg ingen forældre, der kan træde til, og farforældrene bor i Jylland
Derfor: Hvordan og hvor finder man en gammeldags 'Nanny', der et par gange om ugen kan passe ens barn nogle få timer?
Prisen er underordnet, men jeg ville f.eks. ikke føle mig tryg ved en teenage skolepige...
Er det for 'ondt' et spørgsmål, når barnet er så lille? Men han er vel trods alt bedre tjent med en mor, der ikke går i spåner!?