Svar: Sover længe?
21. januar 2004
Alder:
2 mdr.
Kære Syvsoverens mor
Som du selv skriver er børn jo forskellige, - nogle sover meget og andre forbavsende lidt.
Din datter har et godt sovehjerte og det er helt i orden. Du skal bare være opmærksom på at få givet hende mad nok i løbet af dagen, så må hun gerne tage et langt træk om natten. Det kan derfor godt være nødvendigt med mad hver tredie time en gang i mellem, så hun ikke pludselig kommer i underskud, fordi der går for lang tid imellem og hun så er faldet i søvn.
Fordelen ved flaske er jo at du i denne situation har helt præcist styr på, hvor meget mad hun har fået, så fortsæt I bare i den gode stil:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske