Brev:
Fra bryst til flaske
29. december 2006
Alder:
5 mdr.
Fra bryst til flaske
Hej igen
Har skrevet til dig før angående min datter på 5½ mdr.
Vi er ved at gå fra bryst til flaske (pga flere ting). Det er fint med mig, men det er en helt ny rutine jeg skal ind i. På det område er det meget lettere at amme!! Hun spiser grød om formiddagen, grød til frokost og aften. Hun spiser vel ca. 1-1½ dl hver gang og drikker lidt vand til.
Hvor mange flasker skal jeg give hende pr døgn (hun spiser 1 gang om natten)?
Et lille tillægsspørgsmål ;) Hun har døjet lidt med hård mave, og er pt på laktulose. Der er så småt ved at blive bedre. Min SP siger at hun skal have 500 ml mælk/døgn, men jeg kan læse at du flere steder skriver at de skal have 1000 ml mælk/døgn når de er 5½ mdr. I går hvor hun fik det meste på flaske fik jeg 600 ml i hende, og jeg synes ikke hun virker sulten.
Hun udvikler sig som hun skal og virker glad og tilfreds. Hvad skal jeg prøve at få i hende?
Hilsen Camilla