Brev:
Jern - 6 mdr.
26. december 2006
Alder:
6 mdr.
Jern - 6 mdr.
Hej Helen
Glædelig bagjul :-)
Så har min søn passeret de 6 mdr. og skal til at tænke på jern indtaget.
Det er 400 ml mme han skal have eller jerndråber?...Han får en flaske når han skal sove, hvoraf han måske drikker 100 eller 150ml - så bruger jeg mme i mos men ikke i grød...men det udgør vel ikke alverden?
Hvad skal jeg egentlig bruge af erstatninger - vel ikke modermælkserstatning?...vel nærmere tilskudsblanding? Tæller det for det samme?
Hvad for noget jern anbefaler du?...Og hvad sker der ved at jeg evt. giver ham jern bare for at være dækket ind - er i tvivl om jeg kan få de 400 ml i ham.
Med venlig hilsen
Louise