Brev:
Hvor blev nattesøvnen af?
3. august 2006
Alder:
5 mdr.
Hvor blev nattesøvnen af?
Hej Helen
Jeg kan læse ud fra andre spørgsmål, at det vi har egentligt ikke er et problem...
Men alligevel går det mig på, vores søn er 5 mdr. og har indtil for ca. 10 dage siden sovet rigtig godt. Det skal siges at jeg ikke ammer mere, vi gik delvis over på flaske da han var 3 mdr. så gik det lige så stille i sig selv. Men for ca. 1 måned siden startede vi på skemad og det kører bare, - alt bliver spist rub og stub:-)
Jeg har talt med min egen sundhedsplejerske og hun mener at han skal over på 3 måltider hurtigst muligt. Jeg synes selv at det var lidt vildt og har egentlig først prøvet idag for første gang med 3 gange og ja det gik godt, men tilbage til spørgsmålet, han har ALTID sovet godt, jeg putter ham mellem 19-20 og så vågnede han mellem kl.3-4 og fik en flaske og sov videre til mellem kl.7-8. Ja det var skønt:-) (Nogen gange sov han igennem)
Men nu vågner han gud hjælpe mig kl.1 og vil ha´mad og igen mellem kl.5-6? Hvad sker der, han får mere mad nu end nogensinde om dagen.
For at gi´dig et overblik så spiser han 5-6 gange om dagen så kommer natteroderiet oven i. Hvad skal jeg gøre?
Håber du har nogle gode fif, så vi kan komme tilbage i en god rytme.
Med venlig hilsen
Natasha