Brev:
Bleskift om natten
30. maj 2006
Alder:
3 mdr.
Bleskift om natten
Kære Helen
Blot et hurtigt spørgsmål herfra!
Jeg skifter min datter efter spisning ved 02 tiden om natten. Hun har fået den på ca 19.30. Jeg syntes det er lang tid at vente til næste morgen når hun står op kl ca 08... På den anden side vil det være fint at slippe for at vække hende yderligere! Det skal lige siges at hun aldrig har afføring om natten - for så skulle den klart skiftes..
Hvad mener du?
Med venlig hilsen
Mor