Brev:
Spiser hun for meget
24. maj 2006
Alder:
0 mdr.
Spiser hun for meget
Hej Helen
Min datter er nu 25 dage, jeg har ammet til hun var 20 dage, så gik der hårknuder i det. Det skal siges at jeg pumper ud, så hun kan få mit mælk. Efter som vi nu kan følge med i hvor meget hun spiser, er vi blevet meget forundret over hvor meget hun egentlig spiser. Kan hun spise for meget? Hendes vægt er 4500g og hun spiser ca. 800-900ml på et døgn. Det meste af mælken er mit, hun får erstatning ca. 2 gange, da jeg ikke kan følge med hendes behov.
Det jeg ikke helt kan li' er, at hun gerne vil falde i søvn med brystet/flasken i munden. Så hun får altid lidt ekstra mælk, selvom hun er mæt. Vi har prøvet med sut, men hun bliver stjerne tosset. Hun kan bare ikke li sutten.
Hilsen Pia