Brev:
Min søn tager ikke rigtig på i vægt
6. oktober 2003
Alder:
5 mdr.
Min søn tager ikke rigtig på i vægt
Hej,
Jeg ammer min søn på 5 mdr 100 %, men han tager ikke rigtig på:
I de sidste 3 mdr har han sammenlagt taget 500 g på, han er meget slank (hvorimod hans 2 brødre var buttede børn) Han har det godt, leger, sover og er tilfreds. Men jeg er alligevel bekymret for ham.
Tak for svar.
Med venlig hilsen
J