Brev:
Opfølgning barnevogn
14. marts 2026
Alder:
4 mdr.
Opfølgning barnevogn
Kære Helen
Her opfølgning på tilvænning af barnevogn.
At putte ham ned i soveposen efter amning og så i barnevognen resulterer desværre i, at han bliver meget ked af det.
Jeg kan dog tage ham op, mens han er i køreposen, amme ham i søvn/vugge og derefter lægge ham. Ved godt, at det ikke var der, han faldt i søvn, men kan det være et skridt på vejen?
Skal jeg prøve med flere lure end den første?
Venlig hilsen
mor