Brev:
Flaske og Nestlé
23. januar 2026
Alder:
3 mdr.
Flaske og Nestlé
Kære Helen
Som du ved, har vi haft svært ved amning og jeg ved ikke, om mit barn er sultent, eller blot er tre måneder og i vækstspurt? SP var her i starten af januar, og han vejede der 6kg. Helt gennemsnitlig!
Samtidig tænker jeg på flaske, og hvilken MME, man så skal vælge? Her tænker jeg særligt om man kan stole på producenterne?
Tak.