Brev:
Opfølgning 2 - dagsrytme og bryst
21. januar 2026
Alder:
3 mdr.
Opfølgning 2 - dagsrytme og bryst
Kære Helen
Tak for at give ro!
Sidste spørgsmål i denne omgang: Med hans manglende evne til at danne vakuum, og de mundmotoriske udfordringer - skal vi være bekymrede for hans evne til at spise senere hen?
Venlig hilsen os