Brev:
Kan ikke selv falde i søvn - 1 mdr.
4. december 2005
Alder:
1 mdr.
Kan ikke selv falde i søvn - 1 mdr.
Kære Helen
Vi har en datter på 1 måned som kun kan falde i søvn ved amning eller ved at blive vugget i søvn i armene - og det tager lang tid! Især om formiddagen tager det utrolig lang tid for hende at falde i søvn selvom hun gaber helt vildt. Det er som om hun kæmper imod søvnen og det kan tage flere timer. Hvad kan der være galt? Og hvordan lærer vi hende at falde i søvn selv i liften? Eller er det for tidligt at prøve at lære hende det?
Lige til sidst - har du nogle erfaringer med en babyslynge?
Venlig hilsen
Tina