Brev:
Maden galt i halsen
10. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Maden galt i halsen
Hej Helen
Jeg skriver lige igen da jeg har et par spørgsmål omkring min drengs mad.
Jeg er begyndt at give ham mad i hånden, agurk fungerer rigtig godt og hård frugt som han kan sutte på. Ville så idag give ham en melonbåd, men denne fik han bidt over og var ved at få det ene stykke galt i halsen, jeg er lidt bange for at give ham noget hvor der kan gå større stykker af. Feks anbefaler du rugbrødsbjælker og kogte grøntsager men er så bange for at han skal få større stykker galt i halsen.
Han er en rigtig gnaver som bider og gnaver i alt, det har han gjort siden han var 3 mrd.
Kan jeg godt bare stole på at han nok skal få spyttet det ud? Syntes ikke det er rart når han er ved at kløjs i det...
Hvordan laver man egentlig de rugbrødsbjælker?" Skærer man bare et stykke rugbrød ud i "strimler og rister dem på panden eller?? For her tænker jeg også at han kan bide store stykker af.
Forresten er vi lige startet på rugbrødsriddere og det elsker han :)
Tak for dit svar på mit tidligere brev, det kunne jeg bruge til noget :)