Brev:
Gider ikke flasken på samme måde
28. juli 2011
Alder:
6 mdr.
Gider ikke flasken på samme måde
Hej
Har lige skrevet spørgsmål til dig, men glemte lige noget:)
Du skrev til mig at i løbet af en måned kunne man tage formiddagsflasken fra hende, og når hun er 7 måneder kan jeg tage eftermiddagsflasken fra hende.
Jeg syntes det seneste tid at hun ikke er så synderligt interesseret i flasken. Drikker måske 75 ml, og spytter så flasken ud. Jeg får hende til at bøvse og prøver igen, men hun ligger meget uroligt - hun får dog lidt mere i sig, men virker egentlig ikke til at hun har behov for mere.
Kan det være fordi hun er klar til at jeg tager den ene flaske fra hende??
Er det normalt at hun ikke slapper af når hun får flaske. Det er ligesom hun skynder sig at spise hurtigt til hun er mæt??
Hilsen