Brev:
Regulering af flasker
28. juli 2011
Alder:
6 mdr.
Regulering af flasker
Hej
Har lige modtaget et svar fra dig på mine spørgsmål, men jeg har lige brug for at få noget uddybet.
Du skriver at jeg i løbet af en måned kan fjerne klokke 10 flasken. Hun får nu Havregrød når hun står op, og en flaske, når hun skal ud og sove.... Efter jeg så fjerner flasken skal hun selvfølgelig stadig have havregrød først, og skal hun så have lidt frugtmos + vand inden hun skal ud og sove???? - ligesom med flasken???
Når hun bliver 7 måneder skrev du at jeg kunne fjerne en flaske der, og erstatte med flerkornsgrød. Nu når hun står op efter middagslur får hun lidt frugtmos + vand - og så en flaske inden næste lur, mener du så her at hun skal have flerkornsgrød før hun skal sove hendes sidste lur eller???
Synes du jeg skal bytte om på de to måltider, så hun får flerkornsgrød efter hun er stået op fra lur, og frugtmos inden den sidste lur???
Hilsen