Brev:
Sove på eget værelse - 2 år, 8 mdr.
28. juli 2011
Alder:
2 år, 8 mdr.
Sove på eget værelse - 2 år, 8 mdr.
Hej Helen
Vores søn William på 2,8 år sover stadig i vores soveværelse, og det har vi alle haft det fint med. Til oktober bliver han storebror, og vi tænker derfor, at det måske vil være bedst for ham at komme ind på sit eget værelse, for ikke at blive vækket af lillesøster natten igennem. Vi tænker, det skal være nu for, at det ikke falder sammen med, at han bliver storebror.
1. September starter han i børnehave, så der venter ham nogle store ændringer på ret kort tid. Han er en følsom dreng, der i øvrigt trives bedst med, at tingene er "som de plejer". Hvad vil du råde os til - lade ham blive i soveværelset nogle måneder mere eller rykke ham nu, mens der er fire uger til start i børnehave? Og hvordan foretager vi "flytningen" bedst?
Mange hilsner
Louise