Brev:
Menstruation efter fødslen
4. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Menstruation efter fødslen
Min søn er nu 5 mdr. Jeg ammer og supplerer med grød frokost og aften.
Da han var 3 1/2 mdr. havde alle i mødregruppen fået menstruation undtagen mig så jeg tog en graviditetstest som viste negativ. Jeg har stadig ikke fået det.
Hvor lang tid går der. Med mit første barn fik jeg det, da jeg supplerede med grød.