Brev:
Madlavning med MME
28. oktober 2009
Alder:
5 mdr.
Madlavning med MME
Hej Helen.
Det er altså praktisk at have dig ved hånden når der lige melder sig et spørgsmål :-)
Når jeg laver grød så har jeg indtil nu brugt NAN2 på brikker, de passer lige til at man kan lave til 1 døgn. Holdbarheden er vel stadig kun et døgn selv om mælken har været kogt ikke?
Men når Sofie skal til at spise lidt større mængder så syntes jeg de bliver for dyre og tænkte om ikke man kan koge grød på MME pulver? Jeg er bare i tvivl om hvordan jeg skal gøre det. Laver man en portion som der står på pakken. Altså koger vand og køler lidt ned, blander pulver i og så bruger den færdige mælk til feks rismelsgrød.?
Eller er der en smartere måde? evt tænker jeg at putte koldt vand og pulver i en gryde, varme det op indtil pulveret er opløst og så tilsætte rismel?
Venlig hilsen
Linda