Brev:
Forskellen på modermælkserstatning og tilskudsblanding
2. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Forskellen på modermælkserstatning og tilskudsblanding
Kære sundhedsplejerske,
ved en fejl har jeg fået købt og åbnet en Nan 2. Min søn er godt 5 mdr. gammel kan jeg bruge den som jeg bruger Nan 1?
Med venlig hilsen
Gitte Simonsen