Brev:
Hvad stiller man op med en revnet brystvorte?
2. juni 2003
Alder:
1 mdr.
Hvad stiller man op med en revnet brystvorte?
Hej
Jeg har et problem med mit højre bryst, jeg ammer min søn som er 5 uger gammel, men er på nippet til at gi op, da den ene brystvorte har en stor revne, og det gør utrolig ondt når jeg lægger ham til, især bagefter. Jeg har forsøgt mig med salve, ammebrikker og ammeskaller, men uden held til at få helet vorten. Er der andet jeg kan gøre?
Kærlige hilsner
Janne